Combineer data om écht relevant te zijn

Informatie speelt in toenemende mate een rol in de gebruikerservaring. Organisaties zijn de afgelopen jaren massaal online gegaan met data die bekend is binnen de organisatie. Maar nu blijkt dat de combinatie met data buiten de organisatie onontbeerlijk is om informatie écht relevant te maken voor gebruikers.

Organisaties ontwikkelen veel data gedreven diensten waarvoor statische klantinformatie, maar ook externe databronnen, zoals sensordata of informatie van sociale media, gebruikt wordt. Waar het om gaat is dat ze deze externe bronnen op een goede manier met organisatiedata verrijken, om vervolgens de data te interpreteren, aan te bieden en in te bedden in processen. Als je daar als organisatie snel en goed in slaagt, ben je verzekerd van succesvolle gebruikerservaringen.

Onze oplossingen

IT-Trends

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

Nieuws

3-10-2017

Connect to Innovate

Waar kunnen we u mee helpen?

Combineer data

Informatie speelt in toenemende mate een rol in de gebruikerservaring. Organisaties zijn de afgelopen jaren massaal online gegaan met data die bekend is binnen de organisatie. Maar nu blijkt dat de combinatie met data buiten de organisatie onontbeerlijk is om informatie écht relevant te maken voor gebruikers.

Organisaties ontwikkelen veel data gedreven diensten waarvoor statische klantinformatie, maar ook externe databronnen, zoals sensordata of informatie van sociale media, gebruikt wordt. Waar het om gaat is dat ze deze externe bronnen op een goede manier met organisatiedata verrijken, om vervolgens de data te interpreteren, aan te bieden en in te bedden in processen. Als je daar als organisatie snel en goed in slaagt, ben je verzekerd van succesvolle gebruikerservaringen.

Onze oplossingen

IT-Trends

API-First EconomyData & AnalyticsSecurity by Design

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

Nieuws

3-10-2017

Connect to Innovate

Be open, be connected,

De traditionele procesketen van leverancier naar klant wordt doorbroken door nieuwe businessmodellen. Dat brengt een nieuwe dynamiek met zich mee. Het gaat niet langer om een product, maar om de combinatie van een product en data. En dat biedt kansen om nieuwe diensten te ontwikkelen.

Om deze kansen te verzilveren werken productleveranciers steeds nauwer samen met businesspartners. Omdat ze gebruikmaken van elkaars kennis en capaciteit, wordt er steeds meer gezamenlijke waarde gecreëerd. Door het platform denken worden partijen bijeengebracht om in co-creatie samen te werken. In dit ecosysteem worden nieuwe ideeën snel en flexibel geïntroduceerd en gerealiseerd.

Onze oplossingen

IT-Trends

API-First EconomyData & Analytics

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

Wat de klant wil weten

Wil je dat mensen jouw organisatie en merk op een positieve manier ervaren? Dat is in deze tijd niet altijd makkelijk.

Door de snelle introductie en klantadoptie van digitale technologie, zoals sociale media en Big Data, komt de dienstverlening van bedrijven onder druk te staan. Waar organisaties de kwaliteit en snelheid van hun dienstverlening vroeger zelf bepaalden, wordt dit nu door klanten, partners en medewerkers gedaan. Iedereen kan online een review achterlaten, tenslotte. En zo invloed uitoefenen op jouw manier van dienstverlening.

Met een optimale Customer Engagement and Experience zorg je voor een goede beleving van je dienstverlening. En dat zorgt ervoor dat je klanten sterker aan je bindt!

Onze oplossingen

IT-Trends

Cloud FirstData & AnalyticsMobile First

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

De waarde van diensten

De markt is aan het verschuiven. We gaan steeds meer van producten naar diensten, we willen bijvoorbeeld geen auto, maar mobiliteit. Voor veel organisaties is dat een uitdaging. Ze werken volgens de principes van de maakindustrie, een standaardproces van grondstof tot aftersales.

De waarde van diensten zit hem echter in beleving en interactie. Dingen die niet bij een product maar bij een organisatie horen. Daarom moeten organisaties hun interactie met klanten intensiveren en goed inspelen op de steeds veranderende klantvraag. Alleen zo kom je tot waardevolle diensten waarmee je klanten aan je bindt, onderscheidend blijft en een positieve impact op je resultaten genereert.

Onze oplossingen

IT-Trends

API-First EconomyData & Analytics

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

Nieuws

3-10-2017

Connect to Innovate

Experimenteer

Ideeën moeten snel en goedkoop naar de markt worden gebracht. Daar is iedereen het over eens. En natuurlijk wil iedereen de eerste zijn die dat nieuwe product perfect in de markt zet. Ideeën die niet aanslaan? Die moeten relatief eenvoudig kunnen worden beëindigd. Zo blijven de kosten beheersbaar.

Maar hoe ontwikkel je een idee snel en goedkoop door? Dat doe je door te experimenteren zonder grote investeringen. Ook veel aandacht voor klantfeedback en het gebruikmaken van partners kan je helpen je ideeën de wereld in te brengen. Zo ontstaat namelijk een ecosysteem waarin samenwerking en innovatie hand in hand gaan. En waar een snelle marktintroductie realiteit kan worden.

Onze oplossingen

IT-Trends

API-First EconomyCloud FirstMobile First

Nieuws bij dit thema

Nieuws

31-10-2017

Computable Awards 2017

Nieuws

3-10-2017

Connect to Innovate

Wij beantwoorden de ‘hoe’-vraag

Iedereen heeft het over de laatste trends en ontwikkelingen, maar hoe spring je daar het beste op in? Zodat je er het maximale uithaalt? Het antwoord op die vraag kunnen wij onze klanten keer op keer geven. En dát is de rol van Experis Ciber in deze markt.

Managing Director

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties